Tribal camp Oslo

11-13 September åkte jag och Per till Oslo.
Under fredagskvällen var jag på workshop i "sakte dans" som är en dans tillhörande "ATS" och Per umgicks med sin kusin, för övrigt fick vi låna hans etta under helgen :)

Lördagen uppträdde jag på "Battle of the tribes"


Detta är en kväll av uppträdande på ett orientaliskt café/ pub i Oslo.

Fantastiskt kul och inspirerande kan jag summera helgen. ATS gruppen: "Tribal Troopers" består två fantastiskt duktiga tjejer som hållt i hela helgen.
ATS är, för övrigt kan jag säga, en rolig, häftig och maffig dans tycker jag. Jag gillar gruppkänslan. Den dansen är något jag vill utveckla...kanske inom kyrkans värld, vem vet vart det bär.
Här kommer lite bilder från helgen:



Jorunn och Jenny (Tribal Troopers) på de två bilderna längst ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0